קמפיין חדש של משרד התיירות עלה היום (א') בתקשורת הרוסית בישראל. הקמפיין נערך במטרה לעודד את תיירות הפנים בקרב קהל דוברי הרוסית בארץ, שמונה למעלה מ-900 אלף נופשים פוטנציאליים.
הקמפיין, שעלותו נאמדת בכ-620 אלף שקל, יעלה בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט, בעיתונות הכתובה ובתחנות הרדיו דוברי הרוסית ויימשך עד סוף פברואר.
בין היתר תודגש החופשה המשפחתית הישראלית הייחודית ואיכות חבילות הנופש הקיימות בבתי-המלון ברחבי ישראל ובצימרים המציעים תו איכות IBB בתקופת החורף ובמהלך השנה.
לצד הפרסום הקלאסי בעיתונות הכתובה, יעשה במסגרת הקמפיין שימוש נרחב בפלטפורמה האינטרנטית. לצורך זה יוקם בימים הקרובים עמוד נחיתה ייעודי בשפה הרוסית, ובו ניתן למצוא מידע נרחב על אכסון, מסלולי סיור ואתרי טבע ונופש, כאשר עמוד הנחיתה יפנה קישורים לארגוני תיירות מובילים.
מהלך זה של פנייה ממוקדת לקהל יעד - כך מאמינים במשרד התיירות - יוביל גופים נוספים בתעשיית התיירות המקומית לייצר תכנים ייעודים המותאמים לפלח שוק זה.
לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, קהל דוברי הרוסית בישראל מהווה יעד חשוב בפעילות משרד התיירות בתחום תיירות הפנים.
לדבריו, "הקמפיין הנוכחי נועד להגביר את המודעות למוצר התיירותי הישראלי ולאתגר קהל זה לבחור בחופשה בישראל כאופציה מועדפת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.