לאחר שלפני מספר ימים הגישה פייסבוק את טיוטת התשקיף הראשונה שלה במסגרת ההנפקה שהיא ביצעה, נשמעו קולות רבים הטוענים כי השווי של החברה מנופח מדי, ואין לה אופק פיננסי מבוסס, שכן היא לא מוכרת מוצרים ממשיים המהווים מנועי צמיחה.
כעת, פייסבוק משיבה לאותם מתנגדים בכך שהיא הודיעה כי בכוונתה להוציא אל הפועל כבר בשבועות הקרובים את תוכניתה לגבי מודעות פרסומיות גם באפליקציה שלה בטלפונים הסלולריים, עניין שלפי תפיסתה יעניק לה מקור נוסף של הכנסות.
מספר מקורות המקורבים להנהלת פייסבוק מסרו ל-CNBC כי החברה כבר פנתה למספר סוכניות פרסום, בכדי שאלה יסייעו לה לבנות את התשתית הפרסומית שתופיע באפליקציה. לטענתם, החברה תוציא אל הפועל את התוכנית הפרסומית כבר בחודש מארס הקרוב, זאת כדי להקדים את ההנפקה לציבור המתוכננת לחודש מאי.
לדבריהם של אנליסטים, צעד זה ייבחן את יכולתה של החברה לאזן בין האינטרסים של המשקיעים לבין אלה של המשתמשים, זאת כדי להשיג צמיחה מהירה על-ידי חשיפה למקורות הכנסה נוספים, אך יחד עם זאת, לא ל"הרגיז" את המשתמשים עם יותר מדי פרסומות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.