חברת התוכן לוגיה נערכת לקיצוץ בהוצאות וזימנה כ-15 עובדים לשימוע לקראת פיטורים. מדובר בסדר גודל של כ-15% ממצבת העובדים של החברה. לוגיה היא חברת תוכן סלולרי, שמפתחת ומשווקת שירותי תוכן למפעילים בישראל ובעולם.
בישראל החברה עובדת בעיקר מול סלקום והייתה מעורבת בשורה של פרויקטים גדולים שעשתה החברה בשנים האחרונות.
על רקע הירידה בריווחיות חברות הסלולר והעובדה שבשוק הונהגו מספר רפורמות בעולם התוכן, חלה גם ירידה בהיקף השירותים שחברת לוגיה סיפקה לסלקום.
נזכיר כי לאחרונה משרד התקשורת הנהיג שיטה חדשה להסכמים בין המפעילים ללקוחות, כאשר כל לקוח נדרש לציין במפורש אילו שירותי תוכן הוא רוצה מהמפעיל שלו. בשל כך, לקוחות רבים התנתקו משירותי תוכן שהמפעילים הסלולריים "הלבישו" עליהם, ולכן חלה ירידה משמעותית בהכנסות שנבעו מכך.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.