חברת דגת הארץ הודיעה על מהלך של מיתוג מחדש, וזאת במטרה להוביל שינוי תפיסתי בקרב צרכני דגים טריים בישראל. במסגרת המהלך החלה החברה לשווק מגשיות של פילה דג טרי ברשתות השיווק. המהלך השיווקי כולל גם מיתוג מחדש ופעילות פרסומית.
במקביל הודיעה החברה הוותיקה אטמור על מיתוג מחדש ועל השקה של שני מכשירים חדשים לחימום מים. החברה נרכשה לפני כשנה על-ידי אלון הלר לשעבר, מנכ"ל אלקו תעשיות, וכעת מבצעת החברה מיתוג מחדש שכולל לוגו, סלוגן ועיצוב ליין אריזות חדש. בשלב זה הוטמע הקונספט החדש ב-100 נקודות המכירה בסניפי הום סנטר, רשת אייס, רשת מגה שופ ובחנויות החשמל המובחרות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.