משתמשי טוויטר טוענים כי רק 36% מהציוצים שהם נחשפים אליהם מעניינים, לעומת 29% שאינם שווים קריאה כלל (בנוגע ליתר, הרגשות מעורבים) - כך עולה ממחקר שנערך בקרב 1,443 משתמשים וניתח 43,738 ציוצים. המחקר נערך על-ידי אוניברסיטת Carnegie Mellon בפנסילבניה, ארה"ב, תחת השם Who Gives a Tweet?.
מהמחקר עולה כי 82% מהמשיבים ציינו כי הבעיה הנפוצה ביותר בקרב ציוצים שאינם שווים קריאה היא העובדה שהם משעממים. 8% טענו כי הציוצים יהירים, והשאר טענו כי הציוצים מדכאים (5%) ואכזריים (5%).
מנגד, הסיבה המובילה לקריאת ציוצים היא העובדה שהם אינפורמטיביים (48%) או מצחיקים (24%). 20% טענו כי הציוצים שימושיים, ו-8% נוספים טענו כי הציוצים שווים קריאה כי הם מרגשים.
המחקר ניתח גם את הקטגוריות המובילות מבחינת ציוצים ששווים קריאה. כך עולה כי לציוצים שעוסקים בשאלות שהמשתמש שואל את העוקבים שלו בטוויטר יש סיכוי של 35% להיקרא, כמעט כמו ציוצים שעוסקים במחשבות מזדמנות או בקידום עצמי. לעומת זאת, לציוצים שעוסקים בפעולות נוכחיות של המשתמש, כמו עדכון מיקום (Check In), יש סיכוי של 26% בלבד להיקרא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.