משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא הזוכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל - כך נודע ל"גלובס".
בשלב הגמר התמודדו על התקציב משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב. הדגש בשלב הגמר היה על מצגות דיגיטל, זאת למרות שבשלב הבריף למכרז כלל לא הושם דגש על תחום זה.
כפי שנחשף ב"גלובס", רשת ישרוטל פנתה באחרונה ל-5 משרדי פרסום - מקאן-אריקסון, גיתם, גליקמן-נטלר-סמסונוב, אדלר-חומסקי וברוקנר-נטע-יער - והזמינה אותם להתמודד על תקציב הפרסום שלה.
תקציב הפרסום של ישרוטל טופל שנים ארוכות במשרד הפרסום JWT ישראל, אך באחרונה הוחלט על יציאה למכרז. לצורך זה נעשתה פנייה לכמות נכבדת של משרדים מ-20 הגדולים, והם הוזמנו לשלוח חומרים קריאטיביים שביצעו בעבר, כדי שמתוך משרדים אלה ייבחרו 5 משרדים שיתמודדו על התקציב.
מרבית המשרדים מבין 20 המשרדים הראשונים לא מטפלים בתקציבים מנוגדי אינטרסים, מה שאיפשר לחלק ניכר מהם לקחת חלק במכרז.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2010 פרסמה ישרוטל בהיקף של 7.1 מיליון דולר (במחירי מחירון). ב-2011 הוכפל התקציב ועמד על כ-14 מיליון דולר (במחירי מחירון).
ישרוטל היא חברה ציבורית. 89% ממנה מהחברה נמצאים בבעלות משפחת לואיס מאנגליה. החברה מחזיקה ב-15 בתי-מלון בארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.