חברת הסלולר פרטנר משיקה תוכנית ללקוחותיה העסקיים, על בסיס תוכניות ה-CLEAR שיועדו עד כה ללקוחות פרטיים בלבד. הלקוחות העסקיים יוכלו לבחור את המסלול המתאים להם מתוך 7 תוכניות, בטווח מחירים של 70-210 שקל בחודש.
לתוכנית בשוק הפרטי הצטרפו 100 אלף איש, והיא התוכנית היחידה שמציעה כיום פרטנר. הלקוחות מקבלים הצעה שאינה ניתנת לשינויים. התוכנית זוכה להצלחה בזכות הפשטות והשקיפות שלה: הסכם הכולל חבילה במחיר קבוע לשיחות, לגלישה ול-SMS, וללא מתכונת חיוב-זיכוי עבור מכשיר הטלפון.
התוכנית של פרטנר כללה שינוי ארגוני, במסגרתו בוטל אגף שימור הלקוחות אליו היו מועברים לקוחות שניסו לשפר את עמדתם.
באתר החברה פועל סימולטור המאפשר ללקוחות להכניס את דפוסי השימוש שלהם ולקבל תמונה על תוכנית המתאימה להם.
פרטנר תחשוף את מחירי התוכניות באתר האינטרנט, בדומה ל-CLEAR בשוק הפרטי, והיא ככל הנראה תהיה החברה היחידה שתעשה זאת.
לרגל המהלך תעלה פרטנר בקמפיין בטלוויזיה, שימשיך גם בעיתונות הכלכלית ובאתרי האינטרנט הכלכליים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.