לאחר לחץ ציבורי מסיבי, חברת סובארו התחייבה להסיר קמפיין שהעלתה לאחרונה על גבי מודעות בעיתונים, עם הכתובת "תג מחירון" שרוססה על גבי קיר לבן. הטענות שהציפו את דף הפייסבוק של סובארו היו לגבי ההקשר הבעייתי של הסיסמה הזו - והדימיון לפעולות הנקם של פעילי ימין קיצוני המכונות "תג מחיר".
חלק מהתגובות בעמוד הפייסבוק של סובארו טוענות כי החברה "רואה בבני אדם כארנק, צוחקת על סבל אנושי" ועוד. תגובות אחרות טענו כי "הקמפיין דוחה, אתם עד כדי כך אטומים ומטומטמים?". "הקמפיין שלכם הוא מהמכוערים והדוחים שראיתי. השימוש בתג מחיר לצורך פרסום פוגע במגזר שלם ואף בכל אדם עם טיפה מודעות חברתית", ועוד תגובות באותו סגנון.
סובארו, מצידה, מפרסמת תגובה חוזרת לכל סטטוס בדף הפייסבוק שלה, הטוענת כי "המודעה היא חלק מקמפיין שיווקי שמדגיש את המסר של הענקת מחיר מחירון לדגמי הרכבים. לחברת סובארו לא הייתה כל כוונה לפגוע ברגשות הציבור. חשוב לנו ליידע אותך שהסרנו את המודעה, ואנו מתנצלים שנפגעת".
בתגובה לבקשת "גלובס", ממשרד יחסי הציבור של סובארו נמסר בתגובה כי "לא היתה כל כוונה לפגוע ברגשות הציבור. החלטנו לשנות את המודעה למען הסר ספק, ואנחנו מתנצלים אם מישהו נפגע".
בתגובה לקמפיין המקומם, ד"ר גדי גבריהו מ"פורום תג מאיר", הנלחם בפעולות הטרור של "תג מחיר", אמר כי "מחריד לראות כיצד חברת סובארו מסייעת בשיווק טרור המתבצע כנגד פלסטינים, מסגדים, פעילי שלום, חיילים והלילה אפילו כנגד תלמידי בית-ספר. מדובר בשיא חדש של טעם רע בקמפיין שיווקי. גם לשימוש בהומור לצורך מכירות יש גבול".
בפורום "תג מאיר" איימו על סובארו בחרם צרכנים אם לא תסיר את הקמפיין, וכנראה שהלחץ עבד, שכן החברה כאמור הבטיחה להסיר את הקמפיין.
סובארו פייסבוק / מתוך: פייסבוק
סובארו פייסבוק / מתוך: פייסבוק
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.