24 חברות הפקה הגישו הצעות להפקת סדרות לילדים ולבוגרים עבור הטלוויזיה החינוכית. בנוסף, 13 משרדי יחסי ציבור יתמודדו על מתן שירותי דוברות ויחסי ציבור לחינוכית.
אתמול (ג'), עם סגירת המועד הסופי להגשת הצעות לשני המכרזים שפרסמה הטלוויזיה החינוכית, התגלה כי 24 חברות הפקה הגישו 120 הצעות להפקות של סדרות בעברית וערבית עבור הטלוויזיה החינוכית.
המכרז פורסם, בין היתר, בשל מחויבותה של הטלוויזיה החינוכית לרכישת תוכניות מקור. יצוין כי המכרז פנה גם לחברות הפקה לבחינת הפקות משותפות (קופרודוקציות) שיופקו באולפני החינוכית.
בימים הקרובים יחל שלב בדיקת ההצעות, והוועדות הרלוונטיות יתכנסו לקבלת החלטות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.