חברת האסתטיקה סינרון רוכשת את חברת אולטרה שייפ , מפתחת מערכת לחיטוב הגוף על-ידי המסת שומן באמצעות אולטרה-סאונד.
סינרון תרכוש את מלוא הבעלות על אולטרה שייפ הישראלית, הנסחרת בתל אביב לפי שווי של 44 מיליון שקל (לאחר צניחה של כ-70%), תמורת 12 מיליון דולר. סינרון, הישראלית גם היא, נסחרת בנאסד"ק ב-385 מיליון דולר. הרכישה תאפשר לה לפעול בתחום עיצוב הגוף.
לדברי סינרון: "אולטרה שייפ פיתחה מוצר מוכח קלינית, אפקטיבי וידידותי לצרכן וללקוח (רופא פלסטי או מכון קוסמטי, ג.ו.), אשר מאפשר לסינרון להיכנס לתחום האטרקטיבי של עיצוב גוף על ידי הפרעה לרקמות שומן. זאת, תוך התבססות על מערך הלקוחות הקיימים של מוצר ה-VelaShape שלנו. השילוב בין מוצרי אולטרה שייפ וקו המוצרים שמפתחת סינרון בתחום עיצוב הגוף, יאפשר לנו לחזק את ההובלה שלנו בתחום המפתח הזה".
יו"ר אולטרה שייפ, אלון מאור, אמר היום כי "אנו נלהבים להצטרף למשפחת סינרון, שהיא חברה מובילה בבירור כבר מספר שנים. אנחנו מאמינים שמערך השיווק והמכירות של סינרון יאפשר למיליוני אנשים ברחבי העולם ליהנות מהטכנולוגיה של אולטרה שייפ".
אולטרה שייפ, שנוסדה על ידי ד"ר יורם אשל, נקלעה באחרונה למצוקה תזרימית לאחר צניחה במכירותיה ברבעון הרביעי של 2011. החברה הודיעה על ביצוע רה-ארגון משמעותי ועל עזיבתו של המנכ"ל, ויצאה להנפקה בבורסה בה גייסה 1.7 מיליון שקל לפי שווי של כ-35 מיליון שקל, כדי לממן את תוכנית ההצלה שלה. בשיא פעילותה ב-2005 עמדו מכירות אולטרה שייפ על 24 מיליון דולר, אך בשנה החולפת הן הסתכמו בכמה מיליוני שקלים בלבד. בשיא פעילותה ביקשה החברה להנפיק בנאסד"ק ב-300 מיליון דולר, אך ההנפקה לא יצאה לפועל.
הבעיות של אולטרה שייפ נבעו מעיכובים בקבלת אישור ה-FDA (רשות המזון והתרופות האמריקנית) לשיווק המוצר שלה להמסת שומן, ובתקלות קטנות במוצרים שנמכרו במדינות אחרות בעולם. בינתיים שוק האסתטיקה כולו עבר משבר, ובמקביל נכנסו לשוק מתחרים בתחום החיטוב והמסת השומן.
סינרון, שנוסדה על ידי שמעון אקהויז ומנוהלת על ידי לו סקאפורי, החלה את דרכה מתחום הסרת השיער והתפתחה להיות חברה רב תחומית בשוק האסתטיקה. סינרון רשמה ברבעון השלישי של 2011 הכנסות של 57 מיליון דולר, צמיחה של 28.2%. הרווח עמד על מיליון דולר בלבד, אך זאת לעומת הפסד של 1.5 מיליון דולר ברבען המקביל. סינרון ביצעה ב-2010 רכישה של מתחרתה האמריקנית המשמעותית קנדלה. מאז צמחו מכירותיה אך היא התקשתה לשוב לרווחיות - מכאן הדגש האסטרטגי על מוצרים עם מרווחים גבוהים, המשווקים דרך ערוצי המכירה שכבר קיימים לחברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.