הוט מעלה השבוע תעריפים; לקוחות: לא קיבלנו הודעה

תקנון הוט מאפשר העלאת מחירים, אך על החברה להודיע על כך ללקוחותיה באופן מסודר ■ הוט: כל הלקוחות יקבלו הודעה מפורטת בחשבונית במייל או בדואר

בעוד ימים ספורים יתעדכנו תעריפי המחירים בהוט כלפי מעלה, והלקוחות יחלו לשלם יותר, אולם חלקם טוענים כי כלל לא קיבלו מהחברה התרעה מוקדמת על הכוונה לשנות את המחירים. בהוט מבטיחים כי כל לקוח יקבל הודעה מסודרת בטרם שינוי בפועל.

החל מ-16 בפברואר יעלו התעריפים עבור השירותים בכמה שקלים, בהתאם לשירות ולמסלול בו נמצא הלקוח. כך, לדוגמה, יעלה מעתה שירות ה-VOD של החברה 19.90 שקל בחודש, לצד עלייה במחירי ערוצים וחבילות הנרכשים בנפרד.

דמי המנוי לקו הטלפון יעלו בעד 10 שקלים לחודש, ותעריף השיחות ישתנה בעד 10 אגורות לשיחה קווית או סלולרית. לקוחות הטריפל יחושו פחות את השינוי בכיסם, אך גם עבורם ישתנה המחיר בשקלים ספורים.

יש לציין כי התקנון מאפשר עליית מחירים מעת לעת, כשעל החברה להודיע על כך ללקוחותיה באופן מסודר. בין השאר מאפשרת החברה למנויי הטלוויזיה עדכון דרך ההודעות המופיעות על המסך, כשעליה לעשות זאת גם בכתב.

מהוט נמסר בתגובה: "הוט מעדכנת מעת לעת את המחיר של המוצרים והשירותים, ועדיין מציעה את המחירים המשתלמים בשוק".

לגבי הטענה כי לא כל הלקוחות יודעו על העניין מבעוד מועד, מסבירים בחברה כי בשל מועדי חיוב שונים של לקוחות ההודעה עשויה להתקבל בסמנים שונים, אולם מבטיחים כי כל הלקוחות יקבלו הודעה מפורטת בחשבונית המגיעה במייל או בדואר.