חברת פרטנר השיקה מהלך שיווקי חדש במטרה למנף את תופעת הטאבלטים הלוהטת. החברה משיקה במכה אחת שלושה טאבלטים, תוך שהיא מזינה אותם בחבילות תוכן בתשלום. שניים מהטאבלטים הם הסמסונג גלקסי בגדלים של 8.9 אינטש ו-10 אינץ', וטאבלט נוסף של מוטורולה מדגם Xoom 10.
יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק בפרטנר, אמר היום: "מעקב אחר הרגלי הצפייה בעולם מצביע על 'מסך חדש' - הטאבלט. השימוש והצפייה בטאבלט הינו בנוסף ובמקביל לשימוש שעושה הלקוח בטלוויזיה, בסמארטפון ובמחשב. המחקרים מצביעים כי בניגוד לתפיסה המקובלת, השימוש העיקרי בטאבלט הוא דווקא בבית, תוך צפייה בתכנים ובמשחקים בשעות הערב במקביל לפעילויות אחרות, ובמקביל לתוכניות הפריים טיים המשודרות ברקע. אנו מבחינים כי מגמות אלו זו תופסות תאוצה גם בארץ".
החברה תעלה שורה של ערוצים בפורטל ייעודי, וביניהם ערוצי חדשות, ערוצי ספיישל של תוכניות, ספריית VOD ועוד; חבילת TV הכוללת את כל ערוצי הצפייה ללא הגבלה בעלות של 19.90 שקל לחודש; צפייה מזדמנת באחד הערוצים בעלות של 4.90 שקלים או בתוכנית מספריית ה-VOD ב-3.90 שקלים; האזנה לערוצי המוסיקה ללא הגבלה בעלות של 9.90 שקלים לחודש.
הטאבלטים של סמסונג יעלו 110 שקל לחודש ל-36 חודשים, והטאבלט של מוטורולה יעלה 95 שקל לחודש. במקביל תשיק החברה חבילות גלישה ייעודיות לטאבלטים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.