פייסבוק היא אמנם החברה החמה ביותר בשבועות האחרונים, אך אם להסתמך על סקר המודעות TIM של חברת TNS טלסקר, נראה כי דווקא הגולשים הישראליים הצביעו בחודש האחרון ברגליים. על-פי נתוני הסקר לחודש ינואר 2012, פייסבוק רשמה שיעור חשיפה של 69.9% - הנמוך ביותר של הרשת החברתית מאז יוני 2011 (אז עמדה החשיפה על 68.4%).
הירידה בהיקף החשיפה של פייסבוק אפשרה לאתר יו-טיוב לדלג על פניה בדרך למקום השני - לראשונה מאז אוגוסט 2009. יו-טיוב רשם שיעור חשיפה של 70.2% - הגבוה ביותר מאז ינואר 2011, אז נרשם שיא החשיפה של אתר הסרטונים (70.5%).
בראש הרשימה ממשיך להוביל בבטחה אתר גוגל עם 92.1%. במקומות הרביעי והחמישי ממשיכים להחזיק אתר וואלה (60.2%) ו-ynet (עם 58.1%), בהתאמה.
אתר מאקו, במקום השישי, נהנה מאפקט "האח הגדול" ורשם שיעור חשיפה של 36.4% - הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011 אז נהנה האתר של זכיינית ערוץ 2 קשת מההצלחה של העונה השנייה של "מאסטר שף".
גם אתר תפוז, שנועל את העשירייה הראשונה, נהנה מעלייה בשיעורי החשיפה, כשהשיג בחודש ינואר האחרון עם 20.5% - הגבוה ביותר מאז יוני 2011 (20.7%).
על אף שעונת הספורט בעיצומה, שני אתרי הספורט המובילים בישראל סיימו את ינואר עם נתונים מאכזבים. אתר one רשם את שיעור החשיפה הנמוך שלו מאז החלה מדידתו בסקר TIM עם 11.8%. אתר ספורט5 השיג חשיפה של 12.3% - השיעור הנמוך ביותר מאז יולי 2011.
בזירה הכלכלית אתר "גלובס" ממשיך להוביל בגלישה מהטלפונים הסלולריים עם חשיפה של 3.1% לעומת "כלכליסט" עם 2.7% ו"דה מרקר" עם 2.5%. בגלישה הכללית השיג "כלכליסט" שיעור חשיפה של 16.3%, "גלובס" עם 14.3% ו"דה מרקר" עם 12.7%. בגלישה ממקומות העבודה השיג "כלכליסט" 12.9%, "גלובס" עם 12% ו"דה מרקר" עם 10.2%.
נתוני סקר TIM גם מצביעים על הרגלי הצפייה בתוכניות טלוויזיה דרך האינטרנט. "המרוץ למיליון" עקפה את "האח הגדול" עם 19% ו-18%, בהתאמה. "סרוגים" הגיעה למקום השלישי (15%), כש-"The Voice" במקום הרביעי (10%). את המקום החמישי תפסה "עספור" (9%), שעדיין זוכה לפופולריות על אף ששידור העונה השנייה הסתיים כבר בדצמבר. הסדרה הזרה שזוכה לפופולריות הגבוהה ביותר בצפייה דרך האינטרנט היא "איך פגשתי את אמא" עם 6%, כמו לסדרה "סברי מרנן".
סקר TIM חשיפה שבועית לאתרים נבחרים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.