נתון המכירות הקמעונאיות בארה"ב עלה בחודש ינואר ב-0.4%, לעומת צפי לעלייה של 0.8%. גם הנתון לחודש דצמבר עודכן כלפי מטה, לרמה של שינוי אפסי, כלומר - לא עלה כלל.
עיקר העלייה בינואר היא הודות לעסקים חדשים ברשתות, ברים ומסעדות, כך לפי דוח הממשלה שפורסם בנושא היום (ג'). המכירות הקמעונאיות ללא סקטור הרכב עלו ב-0.7%. למרות שחודש ינואר היה החזק במכירות כלי רכב מזה שלוש שנים, נראה שיצרניות הרכב ביצעו מכירות בהנחות גדולות: ההכנסות מהמכירות הללו נפלו לכ-71.7 מיליארד דולר, לעומת 72.5 מיליארד דולר בדצמבר.
גם המכירות הקמעונאיות של חודש נובמבר עודכנו כלפי מטה.
עוד התפרסם מדד המלאים העסקיים, שעלה כצפוי ב-0.4%, לאחר עלייה של 0.3% בינואר. המלאים עלו ל-1.56 טריליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.