פייסבוק תחפש בישראל מפתחי אפליקציות סלולריות

האירוע הוא חלק מסדרת מפגשים שיוזמת הרשת החברתית באירופה ובאסיה, לאחר שערכה אירועים דומים במטה החברה ובניו יורק ובבוסטון

פייסבוק תערוך בתל אביב אירוע למפתחי אפליקציות סלולריות ב-13 במארס. האירוע הוא חלק מסדרת מפגשים שיוזמת הרשת החברתית באירופה ובאסיה, לאחר שערכה אירועים דומים במטה החברה ובניו יורק ובבוסטון, שמטרתם להסביר ולעודד מפתחים לפתח אפליקציות חברתיות עבור האפליקציה הסלולרית של פייסבוק. הרשת החברתית הודיעה באוקטובר אשתקד שהיא תאפשר גישה לאפליקציות ולמשחקים דרך הסלולר, לאחר שאלה היו נגישים רק באמצעות גלישה לאתר האינטרנט של פייסבוק.

הרעיון של פייסבוק הוא לקיים אירוע שבו מפתחים ילמדו על היתרונות של הפלטפורמה החברתית, איך לבנות אפליקציות עבורה וכן לקיים תחרות נושאת פרסים בין מפתחי האפליקציות באותו יום. המהנדסים והמפתחים של פייסבוק שיבקרו בישראל ישפטו מה הן האפליקציות המוצלחות.

לדברי ג'ונתן מאטוס, מנהל במחלקת שיווק מוצרי מובייל בפייסבוק, "האירוע ייפתח בהסבר על היתרונות של מפתחים בעבודה איתנו ובהמשך נלמד על בניית אפליקציות חברתיות עם פלטפורמת Open Graph של פייסבוק".

אהבה בפייסבוק, סקס בטוויטר

בתוך כך פורסם ש-28% ממשתמשי פייסבוק מתארים את עצמם כסקסיים, לעומת 40% ממשתמשי טוויטר. הנתונים פורסמו בסקר שערכה חברת השיווק Euro RSCG בקרב אלף מבוגרים בארה"ב.

עוד עולה מהסקר כי 55% ממשתמשי טוויטר מקיימים יחסי מין פעם בשבוע, לעומת 46% בקרב משתמשי פייסבוק. כמו כן, הסקר מראה כי 42% ממשתמשי טוויטר טוענים כי הם "מחפשי הרפתקאות" בתחום, לעומת 33% בלבד בקרב משתמשי פייסבוק. בנוסף, 33% ממשתמשי טוויטר רואים את עצמם כמאהבים דגולים לעומת 28% בלבד ממשתמשי פייסבוק.

כשנשאלו אם ייאלצו לבחור למשך שארית חייהם בין סקס בלבד לבין רומנטיקה בלבד, 41% ממשתמשי טוויטר הפעילים בחרו בסקס, לעומת 33% ממשתמשי פייסבוק.

עוד עולה כי 14% ממשתמשי טוויטר טוענים כי סקס ומחשבות על סקס מפריעים להם לפעמים במהלך העבודה. זאת לעומת 9% בלבד בקרב משתמשי פייסבוק.