נמשכת המתקפה: האקרים ערביים פרצו מס' אתרים בישראל

האקרים מטוניסיה השביתה את האתר של מכון אבשלום ללימודי ארץ ישראל ■ בימים האחרונים נפרצו אתרי משרד השיכון, והאגודה לתרבות הדיור

הפריצות לאתרי אינטרנט ישראלים ממשיכות: היום (ה') נפרץ האתר של מכון אבשלום ללימודי ארץ ישראל, וכתובות forza palestina (קדימה פלסטין) ו-fuk Israel (ישראל לעזאזל) פורסמו באתר.

בנוסף, הופיעה תמונה של ילד קטן שיושב מול המחשב. כמו כן, במכון טוענים כי ברקע הושמעה מוזיקה שלוותה בקריינות באנגלית שיוצאת נגד ישראל ונגד גדר ההפרדה.

על הפריצה לקחה אחריות קבוצת ההאקרים Capoo Tunisiano, שלפי השם שלה משתמע כאילו מקור ההאקרים בטוניסיה. קבוצה זו פרצה בעבר לאתרים ישראלים קטנים, שכוללים אתרי משחקים ועסקים קטנים. במכון מציינים כי בעקבות הפריצה האתר הושבת למספר שעות הבוקר.

פריצה זו באה לאחר פריצה נוספת שאירעה בימים האחרונים לאתר משרד השיכון ואתר האגודה לתרבות הדיור. פריצות אלה היו מסיביות יותר וחשפו, לפי טענות ההאקרים, נתונים של 300 אלף שמות וחשבונות בנק, ככל הנראה אלה שדרכם משלמים ועדי בית את התשלומים לאגודה לתרבות הדיור.

עם זאת, מספר חשבון בנק אינו מאפשר לרוב לגנוב זהות או כסף מהגורמים המעורבים בכך. על הפריצה הזו לקח אחריות ההאקר הסעודי עומאר, שהצית את האש במלחמת ההאקרים בשבועות האחרונים.