הראל פיננסים: הטרנד השלילי בפרטנר יימשך; מחיר היעד יורד

פרטנר תפרסם את דוחותיה ביום ד' הקרוב ולקראת פרסום הדוחות לרבעון הרביעי מפרסמים בבית ההשקעות סקירה ■ האנליסטים מורידים מחיר יעד לחברה ל-34 שקל לעומת 38 שקל במחיר היעד הקודם ומותירים המלצה "תשואת שוק

חברת פרטנר תפרסם את דוחותיה הכספיים לרבעון הרביעי ביום ד' הקרוב, ובבית ההשקעות הראל פיננסים מורידים מחיר יעד לחברה ל-34 שקל לעומת 38 שקל במחיר היעד הקודם ומותירים המלצה "תשואת שוק". בבית ההשקעות סבורים כי הטרנד השלילי צפוי להימשך השנה במיוחד על רקע כניסת מירס וגולן טלקום, מה שיגביר את התחרות בענף הסלולר.

"רמת הרווחיות בשנת 2012 תהיה נמוכה משמעותית מזו של 2011", מציינים בבית ההשקעות ומוסיפים כי רמות המכפילים היום משקללות יותר חשש מהתפתחויות עתידיות הרבה יותר מפוטנציאל לכניסה לתחומים חדשים ולהתייעלות. "פוטנציאל בשלב זה נראה רחוק", מבהירים האנליסטים.

על פי הערכה, הדוחות הכספיים יהיו תלויים במידה רבה במידת ההתייעלות של החברה - פרטנר החלה בתוכנית התייעלות בשל הירידה ברווחיות מפעילות הסלולר ועל רקע כמות העובדים העודפת בחברה ביחס למתחרה, סלקום. להערכת הראל פיננסים, הדוח הקרוב יחשוף פרטים על היקף ההתייעלות.

בהראל פיננסים מעריכים עוד כי החברה תחלק 120 מיליון שקל דיבידנד - מה שמהווה תשואת דיבידנד של 2.5%.