הסטארט-אפ הישראלי Tracx גייס 4.4 מיליון דולר

המוצר של Tracx מאפשר לעקוב אחר הצלחתם של קמפיינים ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר ומעניק כלי ניתוח ואנליזה מתקדמים

חברת הסטארט-אפ הישראלית Tracx השלימה בסוף השבוע סבב גיוס שני בהיקף של 4.4 מיליון דולר. את הסבב הובילו הקרנות Flybridge Capital Parnters ו-Revel Partners לצד המשקיעים הקיימים בחברה, זוהר גילון וגדעון גרינספן.

בעקבות ההשקעה, יצטרפו נציגי שתי הקרנות הזרות כדירקטורים לחברה. סבב זה מצטרף לגיוס קודם שהשלימה החברה בספטמבר אשתקד. בסך הכול גייסה Tracx סכום כולל של 5.8 מיליון דולר. הגיוס האחרון, מסבירים בחברה, ישמש לגידול החברה והתרחבות לשווקים בינלאומיים.

המוצר של Tracx מאפשר לעקוב אחר הצלחתם של קמפיינים ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר ומעניק כלי ניתוח ואנליזה מתקדמים. במקביל לגיוס, משיקה החברה פלטפורמת ניהול למדיה חברתית, שתאפשר לבנות, לנהל ולייצר כסף מנוכחות במדיה החברתית.

החברה הוקמה ב-2008 על-ידי המנכ"ל ערן גלעד, אסף שטקלר, עופר פורט וניב ונועם זינגר. החברה מעסיקה 25 עובדים בתל אביב ובניו יורק.