"המהלך שלנו הוא מהלך אחראי, קיימנו מו"מ עם העובדים וההסתדרות לתחזוקת הקרונות - שמגיעים לארץ וצריך לספק להם תחזוקה", כך אמר הבוקר (ב') בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל.
כשנשאל מדוע תוך כדי סכסוך עבודה ועד עובדי הרכבת, התקבלה ההחלטה לחתום על ההסכם לתחזוקת הקרונות החדשים עם חברת "בומברדייה" הקנדית, ציין צפריר: "מדובר במהלך אחראי ביותר. החלטנו שאין מקום יותר לגרור רגליים ולמשוך זמן. תחזוקת הקרונות תמשיך להתבצע על-ידי עובדי רכבת ישראל, כאשר רק תחזוקת כ-200 קרונות תתבצע על-ידי עובדי הרכבת".
"החלטנו בשבוע שעבר אין יותר מקום לאיומים ואלימות ברכבת ישראל", ציין צפריר. "אין יותר מקום לאלימות שנקט הוועד בראשותה של גילה אדרעי. כל מי שינקוט באלימות, יעמוד לדין משמעתי. אני חושב שאנחנו צריכים לדאוג לרווחתם של ציבור הנוסעים שלנו, ועלינו לסייע בידי העובדים והבלתי אלימים לעבוד באופן מאורגן ואחראי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.