קריסתה של חברת סלצ'ק - המרכז לבדיקת חשבונות סלולר - הותירה צרכנים רבים ללא תמורה לכספם. בעקבות הצטברות של תלונות צרכנים נגד החברה, המשווקת שירות בדיקת חשבונות סלולר במטרה להוזיל את השירות, פנתה המועצה לצרכנות לחברות האשראי בבקשה להפסיק את חיובי הלקוחות עבור החברה.
סלצ'ק, מסתבר, אינה פעילה כבר קרוב ל-4 חודשים והודיעה על חדלות פירעון עם שקיעתה בחובות.
במועד ההתקשרות מול החברה התבקשו הלקוחות לשלם 398 שקל כדמי הרשמה לקבלת שירות, כשיתרת התשלומים תנוכה מהחיסכון של הצרכן בעקבות התערבות החברה בחשבונות הסלולר. אולם בפועל, עולה מן התלונות, רבים מהלקוחות כלל לא קיבלו את השירות המובטח, וניסיונותיהם ליצור קשר עם החברה לא נענו - כמו גם ניסיונות המועצה - וזאת למרות שנשלחו לכתובת המופיעה בפרסומים ובאתר החברה.
בהודעת מייל שקיבלו חלק מהלקוחות מודיעה החברה על סגירתה בשל חדלות פירעון, וכי לא תוכל לספק השירותים ללקוחות.
אתמול (א'), כאמור, פנתה המועצה לצרכנות רשמית לחברות האשראי בבקשה להפעיל את סמכותן, לבדוק את מצב החברה, להפסיק לחייב את הלקוחות בעסקאות שנעשו מול סלצ'ק ולזכות את כל הצרכנים בסכומים שנגבו מכיסם ללא מתן תמורה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.