רשת שופרסל הודיעה היום (ב') כי תמכור 3 חטיפי "טוויסט" ו"טעמי" של עלית במחיר מבצע של 11 שקל בסניפי שופרסל דיל ובמחיר של 13 שקל בסניפי שופרסל שלי.
רשת מחסני השוק מסרה היום ל"גלובס" כי מחיר החטיפים לקמעונאים במסגרת המבצע לפורים עומד על 2.1-2.3 שקלים לחטיף, כולל מע"מ.
בהנחה שלשופרסל כוח קנייה דומה למחסני השוק, או אפילו טוב ממנו, שופרסל מוכרת את החטיפים ברווח של 70%-100%.
יתרה מזאת, גם במסגרת מבצע הכמות שמציעה שופרסל, מדובר במחיר הגבוה ב-6%-8% מהמחיר המומלץ לצרכן של שטראוס.
היום הוזילה רשת מחסני השוק את חטיפי שטראוס, לרבות החטיף "פסק זמן", למחיר של 1.8 שקל ליחידה. ברשת יינות ביתן נמכרים החטיפים במחיר של 2 שקלים ליחידה.
באופן תמוה, בחר מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, להתהדר במבצע: "מאז ומתמיד מקפידה שופרסל להיות קשובה לציבור לקוחותיה. אנו מציעים מבצעים מצוינים על החטיפים ומתכוונים להעמיק את מבצעי החטיפים לקראת חג הפורים. נמשיך ונעשה הכול על מנת להוזיל את סל הקניות של לקוחותינו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.