חברת המדיה יוניון תטפל בתקציב הפרסום של המותג ביטוח ישיר - זאת למרות שתקציב הקריאייטיב של המותג עבר רק באחרונה למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי - כך נודע ל"גלובס".
חברת המדיה של באומן-בר-ריבנאי היא זניט מדיה. יוניון פועלת עם שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב הקריאייטיב של ביטוח ישיר עד לאחרונה. החוזה עם יוניון נחתם לשנתיים, שבמהלכן היא אמורה לטפל ברכש המדיה של המותג.
ל-איי.די.איי, החברה שמחזיקה במותגים ביטוח ישיר ואישי ישיר, יש היסטוריה של התנהלות לא שגרתית בתחום המדיה והפרסום. לאורך השנים היא הייתה החברה כמעט היחידה ששמרה על הפרדה בין קריאייטיב למדיה.
דווקא ב-2010 חזרה הקבוצה להתאים בין משרדי קריאייטיב ומדיה, כשהעבירה את תקציב המדיה של ביטוח ישיר ליוניון ומדיה קום - שלוחות המדיה של אדלר ושלמור, שטיפלו באותה תקופה בתקציב. זאת לאחר שנים ארוכות שהתקציב טופל ביוניברסל מקאן, שזכתה בו במכרז מדיה.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף תקציב המותג ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 21.6 מיליון דולר (במחירי מחירון). בשנת 2011 גדל התקציב ועמד על 26.4 מיליון דולר (במחירי מחירון).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.