שוק משפחתיות הסטיישן הולך ומתלהט. לאחר שהפוקוס סטיישן החדשה הפכה ללהיט ותפסה כ-55% ממכירות משפחת הפוקוס בישראל, ולאחר ששברולט כבר הצהירה על כוונות לייבא השנה את ה"קרוז סטיישן", מצטרפת גם יונדאי לחגיגה.
בתערוכת ז'נבה מציגה החברה את גרסת הסטיישן של ה-I30 החדשה, שתגיע בקרוב לארץ. המכונית נמתחת לאורך 4.49 מ' - 18.5 סנטימטרים יותר מההאצ'בק - ויש לא תא מטען בנפח 528 ליטר, שצומח עד 1642 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים.
המנוע המרכזי יהיה 1.6 ליטר בהספק 135 כ"ס ותהיה גם גרסת דיזל עם 128 כ"ס. הסטיישן עשויה לנחות בארץ במקביל לגרסת ה-I30 הרגילה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.