יועצי תיירות החברים בהתאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, הצליחו להציל כספי לקוחות שרכשו דרכם כרטיסי טיסה לחברות התעופה ספאנאייר ומאלב, שקרסו בחודשים דצמבר 2011 וינואר 2012 בהתאמה.
מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, מסר כי סוכני הנסיעות בהתאחדות נאבקו כדי להשיב כספי כרטיסי טיסה שלא נוצלו ושנרכשו דרכם מאחת מחברות התעופה הקורסות.
להערכת ההתאחדות, כמחצית מכספי הלקוחות יושבו להם ישירות על-ידי סוכני הנסיעות שדרכם ביצעו את ההזמנה, כבר בזמן הקרוב. לגבי יתרת הכספים, הגישו הסוכנים בקשה להשבת הכספים דרך מערכת הסליקה של יאט"א, וכספים אלה יועברו ללקוחות כשיוחזרו לסוכנים על-ידי חברות התעופה.
מההתאחדות נמסר כי היא תמשיך לפעול בקרב מוסדות המדינה הרלוונטיים במטרה להגביר את ביטחון כספי הלקוחות על רקע חוסר היציבות של חברות תעופה רבות. פתאל קרא למשרד התחבורה לפעול בעניין בהקדם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.