סכסוך מסחרי בין רשת רמי לוי שיווק השקמה לחברת פרוקטר אנד גמבל: לפני שבוע הסירה רשת רמי לוי את חיתולי פמפרס של פרוקטר ממדפי הרשת בעקבות מחלוקת על תנאי המבצעים.
"הורדנו את החיתולים מהמדף בגלל חילוקי דעות עם הספק. לא התאים לי המחיר. הם לא העלו את המחיר הבסיסי אבל רצו לתת לי פחות הנחות. רציתי לעשות מבצע יותר מעמיק כדי שנמכור יותר בזול. לא התאים להם אז לא התאים", אומר לוי ל"גלובס".
- אתה מקבל תלונות מצרכנים?
"הצרכנים יודעים שאני עושה זאת לטובתם".
- זה הסכסוך המסחרי הראשון שלך עם פרוקטר?
"זו לא פעם ראשונה שיש חילוקי דעות עם ספק, ואם לא מתאים לי המחיר אז אני מצמצם את אותם מוצרים על המדף או מוריד אותם מהמדף. תאמיני לי, הוא יוריד את המחיר ואחר-כך ימכור יותר בזול לצרכן".
לפי נילסן, היקף מכר שוק החיתולים עמד בשנת 2011 על 444 מיליון שקל. השוק נשלט על-ידי חוגלה קימברלי. חברת פרוקטר החזיקה באמצעות המותג פמפרס בנתח שוק כספי של 26%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.