עוד מתמודדת חדשה מצטרפת לשוק המצטופף והולך של פלח "המשפחתיות הגדולות". היום השיקה יונדאי בישראל את ה-I40 החדשה, אחותה הגדולה של ה-I35 ומחליפתה של הסונטה הנשכחת. זוהי מכונית מודרנית עם עיצוב שמזכיר גרסה מורחבת של ה-I35 וממדים חיצוניים ופנימיים נדיבים מאד. אורכה של המכונית 4.74 מ', רוחבה 1.81 מ' והיא ניצבת על בסיס גלגלים רציני של 2.77 מ'.
גרסת הסטיישן, שתשווק לצד גרסת הדאן ארכה עוד יותר ומציעה תא מטען בנפח 534 ליטר שתופח עד 1550 ליטר כאשר המושב האחורי מקופל. בשלב הראשון תוצע המכונית עם מנוע 2 ליטר בנזין הזרקה ישירה, שמייצר 177 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית בת 6 מהירויות. בהמשך יוצע גם מנוע דיזל בהספק 136 כ"ס.
גרסת הבסיס מגיעה מאובזרת היטב, כולל חישוקי סגסוגת, מערכת קול מתקדמת ועוד. מחירה עומד על 161 אלף שקל בגרסת הסדאן ו-167 אלף שקל לסטיישן. המהדרין יוכלו להזמין את גרסת הפרימיום, שמגיעה עם ריפוד עור, מושבים חשמליים והרבה מאד צעצועים בכ-191 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.