עוזי לנדאו, שר האנרגיה והמים, אמר אתמול בראיון לרדיו 103: "אני חותמת גומי בנוגע למחירי הדלק, מי שיש לו סמכות זה שר האוצר. היום רכב זה כבר לא מותרות, זה לא הנאה, אלא כלי עבודה לציבור גדול, לבני מעמד הביניים. רכב כיום הוא אמצעי ייצור, שמניע את הכלכלה. וכאשר המדינה לא נותן אלטרנטיבות ראויות, תחנות התדלוק הופכות למעשה לתחנות לגביית מיסים".
בשלב זה נשאל לנדאו לכמה היה מוזיל את מחיר הדלק, אילו דברים היו תלויים בו: "בזמנו, לפני ועדת טרכטנברג, חשבתי שצריך להוזיל את הדלק ל-5 עד 6 שקלים, אבל מאז התקבלו כמה החלטות גדולות. כרגע ההוזלה צריכה להיות קטנה יותר, אבל צריך לחשוב על מה מוותרים, כדי שהציבור לא ייפגע ממקום אחר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.