משרדי הפרסום ענבר-מרחב, פרסום אברהם, באומן-בר-ריבנאי וארועטי-ברמן GPS מתמודדים במכרז על תקציב הפרסום של מטרו מוטור - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן.
יתרונו של התקציב, שמוערך ב-3 מיליון שקל, הוא שאינו מנוגד אינטרסים לתקציבי רכב שבהם מחזיקים כמעט כל המשרדים מבין 20 משרדי הפרסום הגדולים.
לשלושה מבין המתמודדים יש כבר נגיעה לתקציבי רכב: ענבר-מרחב מטפלים בתקציבי קרסו - ניסאן ואינפיניטי, ובשלב זה גם בתקציב רנו ש"ננטש" על-ידי גליקמן וטרם נמצא לו בית חדש. רנו הינה חלק מהשותפות בבעלות על אופנועי מטרו. באומן-בר-ריבנאי מטפל בתקציב מאזדה, ופרסום אברהם נטפל במותג הרכב אאודי.
חברת מטרו מוטור היא היבואנית והמשווקת הבלעדית בישראל של אופנועים וקטנועים מתוצרת סאן יאנג, קוואסאקי וימאהה, אופנועי-ים טרקטורונים ורכבים תפעוליים מתוצרת קוואסאקי וכמו כן רכבים מונעי חשמל תוצרת GEM, והינה בעלת נתח שוק של כ-50% משוק הרכב הדו-גלגלי בישראל.
תגובת מטרו מוטור לא התקבלה עד לפרסום הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.