תנועת הרכבות לצפון חודשה לאחר שהופסקה בשל חפץ חשוד

(עדכון) לאחר שעתיים שבהם שותקה תנועת הרכבות לצפון בשל חשד לחפץ חשוד, אישרה המשטרה את המשך פעילות הרכבת ■ "הורידו את כולנו מהרכבת, זהו תוהו ובוהו מה שהולך כאן", אמר אחד הנוסעים

המדינה שוב משותקת. בשל חשד לחפץ חשוד על המסילה בין תחנת האוניברסיטה בת"א שיבושים קשים בתנועת הרכבת הערב (ה'), המשמעות היא שכל הרכבות לכיוון צפון עצרו.

מהנהלת הרכבת נמסר: בשל חשד לרכב חשוד, בסמוך למסילה בכפר שמריהו, הופסקה תנועת הרכבות בין תחנת ת"א אוניברסיטת לתחנת בית יהושע - לשני הכיוונים. חבלן נמצא במקום.

"הורידו את כולנו מהרכבת, זהו תוהו ובוהו מה שהולך כאן", אמר ל"גלובס" נוסע עימו שוחחנו. "רכבת ישראל העמידה לרשותנו 3 אוטובוסים בלבד, מאות אנשים מצטופפים, דוחפים, צועקים ומקללים כדי להילחם על מקום פנוי" הוסיף.

"חלק מהנוסעים מאשימים את ועד העובדים בשיבושים סמויים כי לטענתם אם היה מדובר בחפץ חשוד היו מחכים עד שהמשטרה תפנה אותו ולא משביתים באופן מידי את תנועת הרכבות ומורידים את הנוסעים", אמר אחד הנוסעים.

נראה כי בשבועות האחרונים הרכבת לא מפסיקה לספק כותרות, אם באמצעות שביתת העובדים ואם באמצעות תקלות חוזרות ונשנות. כך למשל, רק לפני כשבועיים, יממה לאחר סיום שביתת העובדים, נוסעי הרכבת שוב נאלצו לחרוק שיניים כאשר תנועת הרכבות לכיוון דרום שותקה לחוליטן.

באותו מקרה הייתה זו צעירה כבת 20 שהחליטה לשים קץ לחייה וקפצה אל מותה מול רכבת נוסעים בתחנת הרכבת שבהרצליה. "הרכבת עצרה, כאשר כל הנוסעים הורדו ממנה והועברו לרכבות אחרות", סיפרו נוסעים ברכבת.