חברת האופנה קסטרו דיווחה היום (א') על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2011 ולשנה כולה, כשהיא מדווחת על זינוק בהכנסות ועלייה משמעותית ברווח.
הכנסותיה של קסטרו לרבעון הרביעי של 2011 הסתכמו ב-181.9 מיליון שקל, לעומת 152.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-19.2%. בשורה התחתונה, הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-27.63 מיליון שקל, לעומת הפסד של 16.09 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
החברה מבהירה כי ברבעון הרביעי של שנת 2010 הושפעו תוצאותיה מההחלטה למכור את פעילותה בגרמניה ובשוויץ.
הוצאות הנהלה וכלליות של קסטרו לרבעון הסתכמו בכ-10.06 מיליון שקל, המהווים 5.53% ממחזור המכירות, לעומת 7.97 מיליון שקל, המהווים כ-5.22% ממחזור המכירות אשתקד (עלייה של 0.31% ביחס למחזור המכירות). זאת, בעיקר כתוצאה מהגידול בשכר העבודה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד (בשל העובדה שבגין שנת 2011 מחולק בונוס לעובדים, ואילו בגין תוצאות שנת 2010 לא חולק בונוס).
בשנת 2011 כולה הציגה קסטרו הכנסות בהיקף של 649.5 מיליון שקל, לעומת 597.4 מיליון שקל ב-2010 - גידול של 8.7%. הרווח הנקי הסתכם ב-48.48 מיליון שקל, לעומת רווח של 2.076 מיליון שקל אשתקד.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו מודל, התייחס היום לדוחות ואמר: "אנו מודים ללקוחותינו על האמון שהם ממשיכים לתת בנו, בייחוד על רקע תנאי התחרות מול החברות הבינלאומיות".
לדברי רוטר, "קסטרו ממשיכה להתמקד בהמשך הצמיחה האורגנית שלה ומשיקה בימים אלה קו אופנה חדש - הוא קו ה-Black, אשר יוסיף קולקציה מחויטת ואלגנטית, לצד קולקציית ה-Fashion casual וקטגוריית הג'ינס המצויינת שלה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.