15 חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הניו-מדיה ייפגשו עם ענקיות מדיה ומסחר אמריקנית, בהן ענקית המדיה NBC Universal, רשת המזון Kraft, רשת הקמעונאות Sears ועוד, כדי לבחון שיתופי פעולה.
במשלחת, שתבקר השבוע בארה"ב, ייקחו חלק בן היתר חברת TvTak שמתמחה בפרסום באמצעות מציאות מורחבת (Augmented Reality); חברת Eyeview שמפתחת טכנולוגיה לפרסונליזציה לפרסומות וידיאו; חברת Fangager שמסייעת למותגים לייצר מעורבות בקרב הגולשים במדיה החברתית; חברת Kontera שמספקת טכנולוגיה לפרסום מבוסס טקסט באינטרנט; חברת Craze Digital שמתמחה בהפצת תכני וידיאו ועוד.
המשלחת, שאורגנה על-ידי הנספחויות המסחריות של משרד התמ"ת בארה"ב ועל-ידי מכון היצוא, היא השלישית במספר לאחר ששתיים דומות ביקרו בארה"ב בשנה שעברה. בין החברות שיפגשו הנציגות הישראליות יהיו ניוז קורפ, גטי אימג'ס, WPP ואחרות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.