חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל, מעלה לאוויר קמפיין פרסומי ארצי חדש תחת המסר: "לפעמים שווה לעצור רגע ולהקשיב". היקף הקמפיין מוערך בכ-1.8 מיליון שקל.
בתקופת המבצע תוענק לרוכשי הדירות, בחודש מארס בלבד, גם הנחה מיוחדת במגוון אתרים בערים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה היום (ב') בטלוויזיה, על גבי שילוט חוצות, בעיתונות, ובאינטרנט למשך 3 שבועות.
בקמפיין שולב מהלך ייחודי בו הוצבו מצלמות נסתרות בשטח, ועוברי אורח התבקשו לעצור רגע ולהקשיב להצעה. אלה שעצרו לרגע הרוויחו 50 שקל במתנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.