משרד התיירות והתאחדות המלונות משיקים קמפיין חדש לקידום תיירות פנים. הקמפיין, שיעלה בין 6 במארס עד 16 במארס, קורא לישראלים לנפוש בארץ בתקופת סוף החורף, טרום פסח, במחירים אטרקטיביים ומוזלים.
כ-150 מלונות בישראל ישתתפו בקמפיין. מרביתם יציעו חבילות שינועו בין 150 ל-350 שקל עבור לילה לאדם יחיד בחדר זוגי. המבצעים יהיו בתוקף לכל אורך חודש מארס ויסתיימו ב-1 באפריל.
חבילות הנופש המוזלות יחולקו על פי 3 טווחי מחירים ללילה לאדם אחד בחדר זוגי: 150-249 שקל, 250-349 שקל ו-350 שקל ומעלה בהתאם למלונות השונים.
החבילות המוזלות, המכונות "מבצעי חורף", יפורסמו בעיתונות הכתובה, במגזינים, בשלטי חוצות, באתרי אינטרנט ייעודיים ובסמארטפונים.
על-פי ההערכות של משרד התיירות, הקמפיין יביא לגידול של כ-30,000 לינות נוספות בבתי-המלון בישראל במהלך חודש מארס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.