חברת נגב, מקבוצת אפריקה ישראל, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי לשנת 2011 ולשנת 2011 כולה.
הכנסות החברה לשנת 2011 הסתכמו בכ-700 מיליון שקל לעומת 545.2 מיליון שקל ב-2010, גידול של כ-28.5%. ברבעון הרביעי הסתכמו ההכנסות בכ-184 מיליון שקל לעומת 138.3 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של כ-33%.
הרווח הנקי לשנת 2011 הסתכם בכ-38 מיליון שקל לעומת 28.2 מיליון שקל ב-2010, גידול של כ-35%. ברבעון הרביעי הסתכם הרווח הנקי בכ-8 מיליון שקל לעומת 7.3 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-10%.
אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב אמר כי "בשנת 2011, בדומה לחמש השנים הקודמות, המשיכה קבוצת נגב להציג צמיחה מואצת בכל הפרמטרים הכלכליים והתפעוליים תוך המשך יישום התכנית האסטרטגית שבאה לידי ביטוי בכל תחומי פעילותה. יישום התכנית בולטת במיוחד בבחינה ארוכת טווח כך שבפרק זמן של פחות מארבע שנים, הפכה נגב מחברה בעלת הכנסות של 385 מיליון שקל ורווח נקי של פחות מ-10 מיליון שקל לחברה המוכרת בהיקף של 700 מיליון שקל ובעלת רווחיות תפעולית של כ-70 מיליון שקל".
מוטולה הוסיף עוד כי בבסיס האסטרטגיה העסקית של נגב ישנה כוונה להמשיך בהרחבת הפעילות השיווקית והקמעונאית הקיימת וכניסה לתחומי פעילות וקווי מוצרים חדשים, שיתרמו להמשך הצמיחה בכל הפרמטרים של הקבוצה תוך הפיכתה לחברה המספקת את כל חומרי הגמר לתעשיית עיצוב הבית והבניה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.