מגזין הנשים "קוסמופוליטן" הגיע לאחד היעדים השאפתניים בעולם המו"לות: 100 אלף מנויים שמשלמים עבור הגירסה הדיגיטלית של המגזין.
המגזין "ניצח" מגזינים אחרים בדרך אל היעד, והוא בעיקר מוכיח כי עשוי להיות מודל מוצלח עבור הגירסאות הדיגיטליות.
עורכת המגזין, קייט וייט, אמרה כי "לפני כמה שנים השאלה הגדולה הייתה מה יקרה עם מגזינים כמו 'קוסמופוליטן' בעידן הדיגיטלי. כעת, המספרים הללו מוכיחים כי התוכן שלנו הוא המנצח. נשים רוצות את התכנים שלנו, והן מגיעות אליו במספר רב של פלטפורמות".
מניתוח המספרים עולה כי הזינוק העיקרי במספר המנויים הדיגיטליים התרחש עם השקת האייפד של אפל, nook של בארנס אנד נובל וגירסת קינדל fire של אמזון.
אחד הסברים להצלחה הוא המודל העסקי של המגזין, אשר מפריד לחלוטין את התשלום בין גירסת הפרינט לגירסת הדיגיטל - וזאת בניגוד לעיתונים אחרים אשר מעניקים הנחות או גלישה חופשית למנויי הפרינט.
הסבר נוסף הוא התפוצה הרחבה של מגזין הפרינט, השומרת בתודעה גבוהה את תכני המגזין ובעקיפין תורמת למודעות גם לגירסת האונליין.
לגבי הפעילות של המערכת, טוענת וייט כי הצוות עושה מאמצים על מנת להבטיח תוכן דומה ואיכותי לכל הפלטפורמות: "אף אחד לא עובד רק עבור האונליין או האפליקציה. כולם עובדים על הכול".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.