יצרנית כלי הרכב הגרמנית BMW הגדילה ב-2011 את רווחיה ב-51% ל-4.9 מיליארד אירו, כשהיא מסתייעת בקפיצה במכירת מכוניות היוקרה שלה ובהתאוששות בשוק האמריקני. ההערכות עמדו על רווח של כ-5.07 מיליארד אירו, כך שעל אף הזינוק המרשים, מדובר בתוצאה מעט פחות מרשימה מכפי שהיה צפוי.
הכנסות החברה בשנה החולפת עלו ב-14% ל-68.8 מיליארד אירו, כאשר מכירות הרכב שלה בסין זינקו ב-38% ל-233 אלף כלי רכב. בארה"ב עלו המכירות ב-14%, שם היא מכרה 340 אלף כלי רכב.
מותג היוקרה של החברה, מכוניות הרולס רויס, הגדילו את מכירתן ב-30%. בסך הכל, נמכרו ב-2011 כ-3,500 יחידות.
עקב התוצאות המוצלחות הודיעה BMW כי היא מגדילה את הדיבידנד שיחולק לבעלי המניות ל-2.3 אירו למניה, לעומת 1.3 אירו לפני כן. מנכ"ל החברה, נורברט ריית'הופר, אמר כי "BMW קבעה שיא חדש במכירות של כלי רכב, הכנסות ורווח".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.