משרד הפרסום ראובני-פרידן עולה בקמפיין דיגיטלי חדש עבור עמותת "עתיד ורוד", המקדמת את המודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות.
במסגרת הקמפיין הצטלמו בכירי המשרד כאשר ציפורניהם צבועות בלק ורוד. הרעיון מאחורי הצילומים הוא לעודד קניית לק "עתיד ורוד" שייצא במהדורה מיוחדת בסניפי רשת LAKA.
מלבד אנשי המשרד גויסו לקמפיין סלבריטאים מתחומים שונים, וביניהם השחקנים עופר שכטר, אושרי כהן, איתי תורג'מן והקומיקאי קובי פרג'.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.