ענקית האיפור האיטלקית מאדינה מילאנו פיתחה בשיתוף עם מאדינה מילאנו ישראל קו מוצרים אשר יימכרו בכל סניפי רשת סופר-פארם. בהמשך ישווקו המוצרים גם במדינות אחרות בעולם.
הקולקציה כוללת כ-50 מוצרי אקססורייז מעולם האיפור המקצועי, והם יימכרו לצד אביזרי האיפור של "לייף" - המותג הפרטי של סופר-פארם.
המהלך ילווה בקמפיין פרסום משותף של שתי החברות בהשקעה שנתית של מיליון שקל.
רשת מאדינה מילאנו נמצאת בבעלות שלי גפני ובעלה אופק קאירי והאחים נירית ורם קאירי. הרשת כוללת כיום 11 סניפים הפרוסים בקניונים ברחבי הארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.