בימים של קיפאון בשוק הנדל"ן, הקבלנים והיזמים מחפשים כל דרך אפשרית לעורר את המכירות, בין אם מדובר בהנחות ובין אם באמצעי שיווק. קבוצת חג'ג' רתמה את אלי יצפאן למאמץ השיווקי. בפרסומת שתעלה החל ממחר (ד') נראה יצפאן כמי שמקדם מכירות בפרויקטים למגורים ולשכירות של הקבוצה.
"ככה אני אוהב - שהשכירות מגיעה בול בזמן", אומר יצפאן בחלק מהפרסומת.
אחרי שצמח המרמן העניקה מכונית לרוכשי דירות, וגינדי החזקות מעניקה הנחות מפליגות בפרויקט "גינדי תל-אביב", קבוצת חג'ג' משתמשת ביצפאן כפרזנטור כדי לקדם מכירות.
"אני לא חשוב בסיפור הזה", אומר יצפאן. כשנשאל האם יקבל דירה בתמורה לקמפיין, ענה בציניות: "הבטיחו לי את המנחת בקריה מתנה ו-50% בבניין על הים. אני מקווה שיקיימו מה שהבטיחו".
צפו בווידיאו ובו חלקים מהקמפיין הפרסומי בו נראה יצפאן משווק דירות ומשרדים של קבוצת חג'ג'.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.