רשת האינטרנט ממשיכה להוות אלטרנטיבה אמיתית לגולשים שמבקשים לעקוב אחר תוכניות טלוויזיה: על-פי נתוני סקר TIM של חברת TNS טלסקר לחודש פברואר, 49% מהגולשים צורכים את התוכן הטלוויזיוני שלהם דרך האינטרנט, כשמרביתם (68%) הם בני 18-29, וכשנשים מהוות את הרוב (55%) מכלל הגולשים שצופים.
תוכנית הטלוויזיה הנצפית ביותר דרך האינטרנט היא "האח הגדול", עם 19% מהגולשים שצופים דרך האינטרנט לפחות פעם בשבוע. במקום השני נמצאת "The Voice" עם 13%, ומיד אחריה נמצאות "ארץ נהדרת" (12%) ו"המירוץ למיליון" (11%), ששידוריה הסתיימו בתחילת פברואר.
3 סדרות זרות התברגו לעשירייה הראשונה בטבלת התוכניות הנצפות באינטרנט - "האוס", "איך פגשתי את אימא" ו"האנטומיה של גריי" - שכולן חולקות אחוז זהה של גולשים (5% כל אחת). את העשירייה סוגרות העונות החדשות של "עבודה ערבית" (5%) ו"מצב האומה" (4%).
אתר mako של קשת מוביל בצפייה דרך האינטרנט (38%), כשאחריו אתר רשת (19%), יו-טיוב (5%), נענע10 (5%), ו-וואלה (4%).
סקר TIM הציג גם את נתוני החשיפה השבועית לפברואר, כשגוגל, הניצבת במקום הראשון, רשמה את החשיפה הנמוכה ביותר מאז אפריל 2011 (89.5%).
פייסבוק חזרה למקום השני (72.5%), לאחר שבינואר רשמה את שיעור החשיפה הנמוך ביותר מאז יוני 2011. יו-טיוב, לראשונה מאז אוגוסט 2009, רשמה חשיפה של 68.8% לעומת 70.2% בינואר וחזרה למקום השלישי.
אתר mako המשיך ליהנות מאפקט "האח הגדול" ורשם את שיעור החשיפה הגבוה ביותר שלו ב-12 החודשים האחרונים (38.3%). גם רשת, שהחודש נפרדה מהבית האינטרנטי של ynet אחרי 3 שנים, נהנתה מתוכניות הריאליטי שלה, ובראשן "The Voice", ורשמה את נתוני החשיפה הגבוהים ביותר שלה (16.2%).
בזירה הכלכלית, סקר החשיפה של TIM הציג נתונים של 16.7% ל"כלכליסט" ו-14.7% ל"גלובס" ול"דה מרקר".
על-פי גוגל טרנדס, כלי המדידה של גוגל, התמונה שונה: "גלובס" מוביל עם ממוצע של 175 אלף גולשים שונים ביום, כשאחריו נמצאים צמודים זה לזה אתר "דה מרקר" (125 אלף גולשים) ו"כלכליסט" (123 אלף גולשים). אתר "ביזפורטל" רשם ממוצע יומי של 65 אלף גולשים שונים בפברואר.
סקר טים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.