רשת האביזרים אקססורייז ממשיכה להתרחב: הרשת, המונה 22 סניפים, תפתח בתוך חודשיים שני סניפים נוספים בקניון רוטשילד בראשון-לציון ובפארק הקרח באילת, בהשקעה של כמיליון שקל.
מחזור המכירות של הרשת הסתכם בשנת 2011 בכ-40 מיליון שקל. הרשת מצפה לסיים את השנה הנוכחית עם גידול של 15% במחזור ל-46 מיליון שקל.
גודל סניף ממוצע ברשת עומד על 50 מ"ר, והפדיון החודשי הממוצע עומד על 150-200 אלף שקל בחודש. בכוונת הרשת להגיע לפריסה מקסימלית של 27-30 סניפים, שתביא את הרשת למכירות של 60 מיליון שקל.
חן פלינט, מנכ"ל הרשת. אמר כי "הרחבנו משמעותית בשנה וחצי האחרונות הן את המגוון והן את הקטגוריות. אנחנו מובילים את השוק שנמצא כל הזמן בצמיחה. אין ספק שלתחום האקססורייז יש עוד פוטנציאל ענק. לנו, כרשת בינלאומית, יש יתרונות גדולים על פני כל המתחרים, הן במגוון, הן בכמות הפריטים והן בקולקציות המתחלפות מדי שבוע".
- שתי רשתות אקססורייז לא צלחו: דיוה של קסטרו שהולכת ונעלמת וגם רשת אודם.
"חוויית הקנייה אצלנו היא משהו שאצל אחרים היה פחות מודגש, וגם החיבור ללקוח. המגוון והמטען של הפריטים אצלנו ברשת, בצבעוניות ובססגוניות אצלנו הוא הרבה יותר עשיר, והלקוחות מצביעים ברגליים".
* בעלי אקססורייז הם משפחת פישמן. אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.