משרדי הפרסום אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, ראובני-פרידן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי עלו לשלב הבא במכרז על תקציב הפרסום של רכבת ישראל - כך נודע ל"גלובס".
משרד יורו ישראל, שאף הוא התמודד במכרז, לא עלה לשלב הבא בגלל טעות טכנית שנפלה בהצעתו. בשלב הבא אמורים המשרדים להגיש הצעות קריאייטיב להצעות האסטרטגיה שהגישו בשלב הראשון.
התקציב, שטופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן (שהשותפות בו התפרקה לאחרונה), מוערך ב-10-15 מיליון שקל במחירים ריאליים.
זרמון-גולדמן טיפל בתקציב מאז 2007. המשרד זכה בתקציב מאחר שהיה מתמודד יחיד בו, זאת לאחר שאף אחד מ-13 משרדי הפרסום שהוזמנו להשתתף במכרז על תקציב הקריאייטיב לא הסכים להשתתף בו, בשל מה שהוגדר אז כ"תנאים מסחריים לא כדאיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.