מוסא חסדייה, אחד מבעלי המניות של הערוץ הערבי החדש "הלא טי.וי", טוען כי השיג התחייבויות לפרסום בערוץ בשווי של 1.5 מיליון שקל. חסדייה, העומד בראש משרד הפרסום אל-בוסתני ואמון על עיקר מכירת הפרסום בעבור הערוץ, ערך באחרונה סבב פגישות עם מפרסמים לקראת עליית הערוץ.
בשבוע שעבר עלה הערוץ לסבב שידורים ראשון, אך עדיין ללא תכנים. מתוך תפיסה שעיקר הצופים הפוטנציאליים במגזר הערבי אינם מנויים להוט ול-yes, אלא מחזיקים בצלחת לוויין פרטית, הערוץ עלה כדי שיהיה אפשר להתחיל לסרוק ולאתר אותו.
לפי שעה משולבים בו קדימונים של ערבים ישראלים שמברכים את הערוץ על עלייתו הצפייה. כבר בשבועות הקרובים אמורות לעלות רצועות שידור ספורות נוספות בערוץ, עד לעלייה סופית שלו בחודש מאי השנה.
שותפות נוספות בערוץ הן זכיינית ערוץ 2 רשת וחברת ענני תקשורת של אודי מירון, המפעילה שורה ארוכה של ערוצי לייף סטייל ומייצגת את מותגי ויאקום בישראל. בין השותפות השונות מתקיימת חלוקת עבודה, כאשר חלקן אמונות על ההפקה, וחלקן על מכירת פרסום לערוץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.