משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של חברת אוטו-דיל. היקף התקציב צפוי לעמוד על 2 מיליון שקל.
רשת אוטו-דיל הוקמה בשנת 1997 על-ידי שני שותפים, תומר דותן ומאיר אוחיון, ומאז הפכה לחברת הטרייד-אין הגדולה בישראל למכירת מכוניות מיד ראשונה ופרטית בלבד. כיום מעסיקה החברה כ-60 עובדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.