משרד הפרסום JWT יטפל בתקציב רשת ACE. בשבועות האחרונים, בעקבות הליך הקפאת ההליכים אליו נכנסה הרשת, הוקפא גם מכרז פרסום שהיה באמצע התהליך. כעת, לאחר שהרשת נמכרה לאלקטרה, היא בחרה להעביר את תקציב הפרסום למשרד JWT, המשמש לצד אדלר-חומסקי כאחד ממשרדי הפרסום שלה.
מכרז הפרסום, טרם מכירת הרשת, יצא לדרך לאחר שהתקציב טופל במשך 13 שנה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. במכרז שהוקפא התמודדו על התקציב גליקמן-נטלר-סמסונוב, פוגל-אוגילבי ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי.
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף התקציב עמד על 12.3 מיליון דולר בשנת 2010 במחירי מחירון. ב-2011 עמד התקציב על 9.1 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.