חברת התקשורת Millennial Media (סימול: MM) מזנקת הערב (ה') ב-93% בוול סטריט לאחר שיצאה להנפקה בבורסת ניו-יורק.
אמש לפני ההנפקה, מניית החברה תומחרה על ידי הכלכלנים במחיר של 12-13 דולר, אך עם פתיחת המסחר והביקוש הגבוה למניה היא ניפתחה במחיר כפול של 25 דולר. בתחילת השבוע החברה תימחרה את המניה ב-9 דולרים למניה, אך לפני כיומיים היא העלתה את מחיר היעד שלה ל-11 דולרים בעקבות הצפי לביקושים גבוהים.
חברת המדיה עוסקת בשיווק ופרסום בסלולר, תחום הנחשב לפופלרי ועם פוטנציאל צמיחה גבוה, בייחוד לאור העובדה שהרשתות החברתיות המובילות ובמרכזן פייסבוק, משלבות את הפרסום בסלולר כחלק ממנועי הצמיחה שלהן וכחלק מאסטרטגיית הרווח. החברה נחשבת לאחת הגדולות בתחום ונהינית משיתוף פעולה עם אפל וגוגל.
לפיכך, עם פתיחת המסחר המשקיעים פשוט "קפצו" על מניות החברה והיא הצליחה למכור עד כה יותר ממיליון מניות - עניין שהזניק את מחיר המניה לרמה של 25 דולר - הרבה מעל הציפיות של האנליסטים והחתמים שניהלו את ההנפקה ואת מנהלי החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.