לי קה שינג השקיע 3.5 מיליון דולר ב-Everything.me הישראלית

המוצר של Everything.me אמור לספק אבולוציה לחיפוש דרך הסמארטפון, כשהתוצאות מוצגות במהירות כאייקונים של התוכן הרלבנטי כמו וויקיפדיה, IMDB, יו=טיוב ועוד - במקום כרשימה של לינקים

המיליארדר ההונג קונגי לי קה שינג ממשיך להאמין בישראל: אחרי שהספיק להשקיע כבר בחברות waze, magisto ו-onavo באמצעות קרן ההשקעות שלו Horizons Ventures, בסוף השבוע הוביל גיוס של 3.5 מיליון דולר בחברת Everything.me (לשעבר Doat).

שינג החזיק בעבר בשליטה על חברת הסלולר פרטנר, לפני שמכר אותה לאילן בן דב ב-2009. בסבב הנוכחי השתתפו גם המשקיעים הקודמים, בהם קרן ההון סיכון DFJ (Draper Fisher Jurvetson), לצד תמיר פישמן וקבוצת BRM של אלי ברקת. בסך הכול, גייסה חברת Everything.me סכום של 12.5 מיליון דולר.

החברה הוקמה ב-2010 על-ידי שני יוצאי חברת אלדין, רמי קסטרשטיין (מנכ"ל) ועמי בן דוד, יחד עם ג'ואי שמחון. החברה השיקה את המוצר שלה בתחרות החצי שנתית Techcrunch Disrupt במאי אשתקד, אך מאז שינתה את השם והלוק.

המוצר של Everything.me אמור לספק אבולוציה לחיפוש דרך הסמארטפון, כשהתוצאות מוצגות במהירות כאייקונים של התוכן הרלבנטי כמו וויקיפדיה, IMDB, יו-טיוב ועוד - במקום כרשימה של לינקים. לחיצה על האייקון מעלה את העמוד הרלבנטי שמבוסס על טכנולוגיית HTML5, שמותאמת לכלל המכשירים החכמים בשוק.

לדברי קסטרשטיין, "הפוקוס של Horizons בטכנולוגיות אינטרנט מתפתחות וההשקעות שלה בחברות כמו סירי, פייסבוק ו-Spotify הופכת את הקרן לחתיכה המושלמת בפאזל המשקיעים שלנו". ג'ייסון וונג, מנהל ב-Horizons Ventures, הוסיף כי "אנחנו מאמינים שהשוק בשל לפריצת דרך בתחום החיפוש הסלולרי ודרושה גישה יוצאת דופן לכך. ביצענו את ההשקעה האסטרטגית הזו כי אנחנו מאמינים ש-Everything.me הוא החיפוש הסלולרי של עידן הסמארטפונים".