אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב, נבחר על-ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש מארס.
הוועדה מסרה כי הבחירה נעשתה בעקבות מהלכים שהובילו למהפך במעמדה של החברה, מיצובה ומקומה בשוק הישראלי והעולמי.
בנימוקי הבחירה נכתב כי במשך 5 שנות ניהולו יזם מוטולה שורה של צעדים חדשניים וחולל מהפך בתפיסות קמעונאיות ומסחריות, כל זאת במקביל להרחבת קווי ייצור, הקמת מערכות משולבות של תעשייה, מסחר והפצה.
מוטולה גם ביצע מספר רכישת ומיזוגים של חברות שונות, בהן ויה ארקדיה, סופר קרמיק ואורגל, יבואנית מוצרי היוקרה של "גרוהה".
מוטולה מכהן כמנכ"ל נגב מזה כ-5 שנים. בתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ"ל רשת בסט ביי וכמנכ"ל חברת סמל"ת, היבואנית של פיאט ואלפא רומיאו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.