ברבעון הראשון של השנה הסתכמו מכירות הרכב החדש ב-59,124 יחידות, ירידה של 6.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הירידה הכללית מיוחסת להאטה בפעילות הכלכלית ולצמצום הרכישות של חברות הליסינג בשל עודפי כלי רכב והיא מתרחשת למרות מבצעי מכירות נמרצים לכל רוחב השוק.
עם זאת, הירידה נרשמה בעיקר בכלי הרכב הפרטיים בעוד שבמכירות רכבי הכביש-שטח, שמזוהים עם המעמד הבינוני ומעלה, נרשמה דווקא עלייה של 15.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בחודש מארס לבדו נמסרו 20,486 כלי רכב, ירידה של כ-15% לעומת מרץ אשתקד.
את המסירות ממשיכה להוביל יונדאי עם 9,435 מסירות בינואר-מרץ, עלייה של 17.7%. פורד במקום השני מסרה ברבעון 6,181 כלי רכב, עלייה של 150%, שחיפתה על המכירות של החברה-האחות מאזדה, שנמצאת במקום החמישי עם 3,412 מסירות בלבד, ירידה של 55%. במקום השלישי נמצאת קיה עם 5,849 מסירות, עליה של 38% ובמקום הרביעי טויוטה עם 4,705 מסירות, ירידה של 23%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.