יום אחרי שעלה לאוויר, האתר שמציג את קו ההלבשה התחתונה הבינלאומי של בר רפאלי קרס - כך לפחות טוענים בעלי החברה. לפי הודעה לתקשורת שהוציא היום (ב') אתר UNDER.ME, "האתר נאלץ לסגור את שירותיו ללקוחות היום לחצי שעה עד שעה בשל קריסת מערכות".
לדברי החברה, היום נכנסו לאתר 20 אלף גולשים, ואתמול נכנסו 30 אלף גולשים. לטענתם, המכירות עומדות נכון להיום על 250 אלף שקל, כאשר המוצר הכי מבוקש הוא התחתונים הלבנים אותם לובשת בר רפאלי במשחק הטניס בפרסומת למוצרי החברה.
לירון סוויסה, מבעלי החברה, אמר כי "אנו עובדים בצורה הטובה ביותר למען נוחיות הגולשים באתר, ומבטיחים להעלותו במהרה בתפקוד מלא והצגת כל הפריטים למכירה. בר ממשיכה לעבוד על פריטי הליין בכדי שיתאימו בצורה הטובה ביותר לקהל הצרכנים והגולשים".
קו ההלבשה התחתונה של רפאלי כולל פריטים לנשים וגברים בעיצובה האישי של בר, אשר ישווק בכל העולם בחנות האינטרנטית באתר.
"הקו הוא הראשון של רפאלי כמעצבת, והוא מכוון לספק קולקציית פרימיום להלבשה תחתונה, המושפעת מהסגנון ומהניסיון האישי של בר בהבנת התחום", מסרה החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.